Ideeën en verwonderingen van Marijke (2005 tot 2007)

Ik kijk om me heen en ik zie..

26.2.05

Jippie, a new blog is born!

Ik zie, ik zie wat jij misschien niet ziet, of wat jij misschien ook ziet, maar ik schrijf er iets over ;-).
Na lang nadenken over het waarom, het doel en de naam, heb ik net een blog aangemaakt, mijn eerste bijdrage aan het grote web. Spannend!
Mijn blog zal gaan over wat ik zie om mij heen en welke ideeën ik daarbij heb. Geen idee of een ander er op zit te wachten, maar daar gaat het niet om, toch?

3 Comments:

  • At di mrt 08, 09:50:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Hi Marijk,

    Wat een durf om dit te beginnen! Want jou kennende neem ik meteen aan dat je dit serieus wilt doen en het regelmatig van nieuwe berichten wilt voorzien. De durf zit hem ook in het niet bang zijn voor het laten stelen van goede ideëen.

    Ik zal je volgen en mijn reacties geven als ik die heb.
    Succes!!

    Herman

     
  • At wo mrt 09, 12:02:00 a.m., Blogger beep said…

    Ik zie, ik zie al een paar hele goede ideeen. Ga je ons ook een keer vertellen in wat voor klimaat je ze geimplementeerd wilt zien? Moeten er eerst dingen veranderen in de samenleving voordat ze werkelijkheid kunnen worden, of is het een kwestie van tijd?

    Succes meisje!

     
  • At do apr 28, 10:28:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Hi Marijke,

    Nou dat doe je toch erg leuk hoor!
    Moet toch een goede basis zijn voor de grote stap... hoewel dat wordt in een andere reactie juist weer afgeraden. Maak je keus, je kunt het!
    En, o ja - je kent me - natuurlijk ook een foutje gevonden: het is al weer 33 inmiddels he. Actueel blijven hoor!

    Gert

     

Een reactie posten

<< Home