Ideeën en verwonderingen van Marijke (2005 tot 2007)

Ik kijk om me heen en ik zie..

9.3.05

Fruit voor vandaag

Ik zie, ik zie in de supermarkt regelmatig harde peren, avocado's en kiwi's liggen, die nog enkele dagen moeten rijpen, terwijl ik vandaag iets wil maken met een zachte peer, avocado of kiwi. En dan word ik dus niet bediend door mijn supermarkt en moet ik naar een andere winkel met wel rijp fruit of mijn recept aanpassen. Onhandig. Waarom niet twee vakken, een vak met avocado's voor vandaag en een vak met avocado's "die nog even moeten liggen". Maak voor mijn part de avocado's voor vandaag een dubbeltje duurder, ik wil ze immers graag kopen!

1 Comments:

  • At di mei 03, 08:56:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Dag Marijke,

    Je hebt dit al een tijdje geleden geschreven, maar vandaag kwam ik in mijn supermarkt (AH-Sarphatistraat) eetbare avocado's en mango's tegen. Kort houdbaar (vandaag 3 mei- tot 4 mei houdbaar) en rijp!
    "Ze" hebben geluisterd naar je :)

    Madeleine

     

Een reactie posten

<< Home