Ideeën en verwonderingen van Marijke (2005 tot 2007)

Ik kijk om me heen en ik zie..

31.10.05

Kind wordt poppenhuis-ontwerper

Ik zie, ik zie dat veel kinderen van tekenen houden. Ik zie ook dat meisjes nog altijd dol zijn op poppen en alles wat daarbij hoort, zoals poppenhuizen. Mooie houten huizen zijn bij deze Duitse firma te koop vanaf 35 euro. Plastic exemplaren met geluid van bijv. Fisherprice zijn er bij Bart Smit vanaf 59 euro. Ik zie echter ook veel handige vaders die best zelf poppenhuizen kunnen maken. En deze Amerikaanse vader heeft iets geweldigs bedacht: onder het mom van "put your art in our walls", verkoopt hij Arthouses. Hij laat zijn kind en nu zijn kleine klantjes zelf de wanden tekenen en kleuren, die daarna tot poppenhuis in elkaar worden gezet. En steeds weer kunnen worden verwisseld. Een geweldig concept en typisch een voorbeeld van de trend co-creation! Kosten: 159 USD... iets voor Sinterklaas als de kinderen (een drieling of zo) héél zoet geweest is?

1 Comments:

  • At za nov 05, 07:31:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Na ons gezelligsamenzijn van gisteren je blog gelezen

    Wist je dat je bij Lego je eigen huis in steentjes kan bestellen ?

    gr E

     

Een reactie posten

<< Home