Ideeën en verwonderingen van Marijke (2005 tot 2007)

Ik kijk om me heen en ik zie..

5.11.05

Iens-cadeaubon

Ik zie, ik zie veel restaurant-recenties op internet. Mijn favoriete site, die ik altijd even raadpleeg alvorens ik een restaurant kies, is Iens. Deze site heeft goede zoekmogelijkheden en onder andere de restaurants in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Maastricht en Groningen goed in kaart gebracht. Ik zie ook veel mensen die van uit eten gaan houden en veel mensen die vaak niet weten wat ze iemand voor hun verjaardag moeten geven. Dus ik zie voor me (met dank aan Maud) de Iens-cadeaubon, die je on-line bestelt en waarmee je kunt eten bij alle restaurants die op Iens beschreven staan. Beroemde Nederlandse koks op de voorkant. Het administratieve systeem van de boekenbon moet te kopiëren zijn. Ik ga het idee nu aan Iens voorleggen.