Ideeën en verwonderingen van Marijke (2005 tot 2007)

Ik kijk om me heen en ik zie..

21.3.05

Gevulde iPod

Ik zie, ik zie dat de iPod en andere mp3-spelers razend populair zijn. Ik zie ook dat veel mensen lui zijn en altijd op zoek naar gemak. Waarom verkoopt dan niemand voorgevulde iPods? De iPod met de radio2 - top 2000, een jazz iPod, een Nederpop iPod etc. Wel voor een meerprijs natuurlijk, want het scheelt een hoop gedoe. Instant satisfaction, koop en luister direct!
Nawoord: vanuit de artiest is er al wat op dit gebied: de U2-iPod, een Robbie Williams Greatest Hits-memorycard, maar da's natuurlijk niet vanuit de gebruiker gedacht...

1 Comments:

  • At vr nov 24, 10:02:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik had vanavond na het zien van de Top 2000 hetzelfde idee. Waarom moeilijk doen met alle nummers verzamelen ik wil de hele top 2000 op mijn ipod. Via google kwam ik hier terecht. Dus wie mij kan helpen graag!

     

Een reactie posten

<< Home