Ideeën en verwonderingen van Marijke (2005 tot 2007)

Ik kijk om me heen en ik zie..

26.11.05

IdeaCompany

Ik zie, ik zie mijn eigen bedrijf in wording. Het idee voor dit bedrijf werd geboren op 6 november 2004, het besluit om daadwerkelijk te starten nam ik op 22 juni 2005 en de naam koos ik definitief op 11 oktober 2005: IdeaCompany.
Op 1 januari 2006 gaat mijn IdeaCompany open, een bedrijf in toegepaste creativiteit. Ik ga de volgende B2B-diensten leveren:
1. het aandragen van ideeën voor een specifiek vraagstuk in een persoonlijk gesprek (personal brainstormer)

2. het leiden van brainstormsessies (brainstorm facilitator)
3. het deelnemen aan brainstormsessies (extra stormkracht)
4. het adviseren over en implementeren van ideemanagementsoftware (ideeënstroom on-line)

Mijn logo en huisstijl wordt ontworpen door ontwerpbureau KCND en mijn website wordt ontworpen en gebouwd door eThink.
Ik ben momenteel bezig mijn Raad van Advies samen te stellen, mijn afscheidsfeest bij mijn huidige werk te plannen, mijn marketingplan op te stellen en mijn openingsfeestje te organiseren.
Alle tips zijn welkom!

1 Comments:

  • At za mrt 11, 05:26:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Leuk!
    Al die creatieve gedachten.

    Zelf vind ik ook wel aardig om zaken zo goedkoop (en milieu bewust) te realiseren.

    onlangs ben ik bijvoorbeeld overgestapt van de KPN naar VOiP (bellen via het internet; zonder PC overigens).
    Dit was mijn laatste verwondering!

    Ik ben nu € 9,50 per maand kwijt en kan daarvoor onbeperkt nationaal bellen en gebeld worden.

    Echter de aanschaf van de juiste apparatuur en het aansluiten daarvan is niet voor iedereen weggelegd.

    ...En dan kan ik in mijn regio hulp aanbieden (zuid-west Brabant)

    http://www.vaarland.nl

    Groeten,
    Hans.

     

Een reactie posten

<< Home