Ideeën en verwonderingen van Marijke (2005 tot 2007)

Ik kijk om me heen en ik zie..

21.12.06

Tikkertje met bloggers

Ik ben 'getagd' door Ron. Ik kende Ron niet, maar blijkbaar leest ie mijn blog. En nu "ben ik 'm" in het spel tikkertje met bloggers (voor 2 spelers en meer). Bedenker: Erno Hannink van het blog Enthousiasmeren.nl. Erg goed voor zijn eigen bezoekcijfers ;-).
Als je hem bent, schrijf je 5 dingen op die de lezers nog niet van je weten. Vervolgens tik je 5 anderen aan. Volg de stroom vooruit of terugen je komt bij bloggers die je waarschijnlijk nog niet kent.

Ok, 5 dingen die je waarschijnlijk nog niet wist:

1. Een blogposting van mij leidde tot een artikeltje in het decemernummer van tijdschrift De Zaak. Het ging over YouTube en de kleine ondernemer. Lees de posting
hier.

2. Ik heb ooit bij een sessie met Emile Ratelband over kolen gelopen. Geen centje pijn. Een half jaar later, tijdens een BBQ in het bos, wilde ik dat kunstje herhalen. Zonder Emile moest ik het toch ook kunnen? Dat ging NIET goed. Ik kreeg ontzettende blaren en kon drie dagen nauwelijks lopen.

3. Casablanca op de Zeedijk in Amsterdam is mijn favoriete danstent

4. Mijn eerste baantje was fotograaf bij de ingang van de Burger's Zoo in Arnhem. Ik was 15 jaar en verdiende 3 gulden per uur. En ik leerde er fotograferen.

5. Ik ben bezig een website op te zetten waarop je zaaltjes kunt zoeken voor trainingen, workshops, vergaderingen en borrels. Houd mijn blog in de gaten, binnenkort heb ik ieders hulp nodig om de database te vullen.

Ik tik of tag de volgende 5 personen:
Peter Boersma
Marga Groot Zwaaftink van Commgres
Gijs van Wulfen van Fogglog
Frank Janssen van Frankwatching
Mieke Roth van NowHow

Jij bent 'm!

3 Comments:

  • At vr dec 22, 11:10:00 a.m., Blogger Erno Hannink said…

    He Marijke,
    Leuk dat jij hier nu ook in zit. Jouw blog kende ik nog niet, dus toegevoegd aan mijn feedreader. Dat vind ik dus leuk aan dit tikkertje, ik ontdek allerlei leuke blogs.

    PS we kennen elkaar van de Lancelots Academy.

     
  • At vr dec 22, 11:49:00 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Hellup! Daar ben ik dan ook mooi klaar mee ;-)

    Ik ga in ieder geval proberen vijf onbekende feiten op te schrijven, weblogs wordt wat moeilijker, want alle leuke/interessante logs zijn gisteren al getagd! Pin me niet op een dag vast..

     
  • At za dec 30, 03:30:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Tikkie, jij bent 'em!"

    Mooi is dat :-) Maar ik doe lekker mee en heb op mijn blog een reactie (in het Engels) geschreven en weer 5 anderen getikt.

     

Een reactie posten

<< Home