Ideeën en verwonderingen van Marijke (2005 tot 2007)

Ik kijk om me heen en ik zie..

2.1.07

Inspirerend 2007 gewenst!

Ik zie, ik zie een mooi nieuw jaar voor me. Een jaar dat ik vol inspiratie, ideeën en plannen tegemoet treed. Ik wens jou ook veel wilde ideeën, verwonderingen en creativiteit toe.

Een beetje inspiratie nodig? Even geen idee? Een sessie met de personal brainstormer doet wonderen! Deze sessies van 1,5 uur zijn nu ook voor particulieren beschikbaar. Leuk om te ervaren, nog leuker om weg te geven!

1 Comments:

  • At vr jan 12, 09:50:00 a.m., Anonymous Anoniem said…

    Dag Marijke,
    Via via kwam ik op je site terecht en ben aangenaam verrast: Wat jij doet heeft veel raakvlakken met wat ik aan het opzetten ben op www.Inspiratiepost.nl! En je wenst iedereen een inspirerend 2007, dat deed ik dus ook op mijn weblog! Neem gerust een kijkje en ik zal deze site ook zeker blijven volgen. Leuk!
    Gerdy.

     

Een reactie posten

<< Home