Ideeën en verwonderingen van Marijke (2005 tot 2007)

Ik kijk om me heen en ik zie..

11.4.05

Zoeken naar interessante blogs

Ik zie, ik zie dat blogs steeds populairder worden. Maar waarom heeft nog niemand een goede zoekmachine bedacht voor blogs? Ik kan, volgens mij, alleen zoeken naar woorden die in een blogposting voorkomen, terwijl elk blog toch een soort veld heeft met meta-informatie? Denk aan title, description, about me, about this blog, keywords. Waarom kan ik daar niet in zoeken? Nu moet ik toevallig een interessant blog kennen en dan viavia op andere blogs komen. Ook een manier, maar in deze tijd van zoekmachines in alle soorten en maten moet ik toch naar interessante blogs kunnen zoeken via een machine?

2 Comments:

  • At wo jun 08, 01:39:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    kijk eens op feedster! www.feedster.com

     
  • At wo okt 27, 09:43:00 p.m., Blogger Sonia said…

    Inderdaad een gat in de markt. Ik probeer namelijk meer mensen naar mijn blog te lokken. soniasdailypost.blogspot.com maar daar vind ik ook niet echt een oplossing voor.

     

Een reactie posten

<< Home