Ideeën en verwonderingen van Marijke (2005 tot 2007)

Ik kijk om me heen en ik zie..

30.1.06

Leuke borrellocaties

Ik zie, ik zie weer een behoefte. Ikzelf moet regelmatig een borrel of feest organiseren. Omdat ik zelf jarig ben en een besloten borrel in een leuk café wil geven of omdat ik ceremoniemeester ben van een bruidspaar, dat niet een echte feestzaal wil, maar iets kleiners en goedkopers. Ik heb al heel wat afgezocht, maar Google laat me hier echt in de steek. Hoe kom je er achter welk café in jouw stad een leuk zaaltje boven of achter heeft dat je kunt afhuren? Ja, de cafés met website hebben het vaak wel vermeld op hun site, maar komen niet naar boven als je googlet op "zaaltje borrel Amsterdam", bijvoorbeeld. En de overzichtssites als locaties.nl, De Nationale Locatie Site en Locatieshop bestrijken een veel groter gebied en bieden dus niet de specifieke zoekmogelijkheid voor particuliere borrel of (trouw)feest of je kunt niet lekker zoeken.

Zou het wat voor Iens zijn, de restaurant-site met goede zoekmogelijkheden of kan die beter bij zijn leest blijven? Ik denk dat ik maar zelf ga opzetten met wat vrienden. Als iedereen één of twee zaaltjes weet, komen we een heel eind. Want voor landelijke vulling heb ik jou nodig, een "tip me"-knop komt er zeker op, evenals een recensie-mogelijkheid.

2 Comments:

  • At do feb 09, 03:14:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Hi Marijke,

    Ik had niet eerder op je blog gekeken, maar geniet nu van je ideas. Jouw mailing heb ik al doorgestuurd aan een goede vriendin van me bij de IENS redactie.

    Je kunt zoeken op 'privéruimte' en het maximum aantal mensen, maar echte feestaccommodaties staan er niet tussen inderdaad, omdat het alleen restaurants en eethuisjes zijn.

    Succes met alles!
    Gjørild

    PS Ken je het BBC programma Dragon's Den? Iets voor jou.
    http://www.bbc.co.uk/dragonsden/

     
  • At wo mrt 01, 05:15:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Hallo Marijke,

    Kijk ook eens op Holland.com /uitgaan/ partylocaties/ Amsterdam en omgeving

    Hier vind je 113 locaties, genoeg?
    Dit is een gezamenlijk initiatief van NBTC en Koninklijk Horeca Nederland.

    Verder ben ik zeer gecharmeerd van je blog!

    Mwet vriendelijke groet,

    Harm Heeres
    sectormanager Koninklijk Horeca Nederland

     

Een reactie posten

<< Home